رتبه بندی جایگاه های سی ان جی در حوزه مسئولیت این ستاد نیست
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز سه شنبه ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت كشور ، ' حسین هاشمی' به مسائل پیش آمده در مورد جایگاه های سی ان جی و رتبه بندی آنان اشاره كرد و افزود: رییس ستاد سوخت تمام تلاش خود را برای هماهنگی میان نهادهای مربوط و جایگاه داران بعمل می آورد تا مشكلات به شیوه ای درست و در اسرع وقت حل شود.

وی خاطر نشان كرد: برخی از جایگاه داران سی ان جی در پی انتقاداتی كه به نحوه رتبه بندی های صورت گرفته از سوی وزارت نفت دارند، از پرداخت گاز بهای خود خودداری كرده اند. البته به هیچ وجه این روش برای حل مساله مناسب نیست.

سخنگوی ستاد حمل و نقل و سوخت كشور تصریح كرد: سابقه مشكل جایگاه داران به سال گذشته بازمی گردد كه با پیگیری های رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت كشور و طرح مساله در كارگروه هدفمندی یارانه ها، مشكل حل شد.

هاشمی ادامه داد: بررسی ها و پیگیری های ما نشان می دهد كه عمده مشكلات فعلی به مساله رتبه بندی جایگاه ها مربوط می شود كه اساسا ارتباطی با ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت كشور ندارد.

وی تاكید كرد: در یك سال گذشته با تدابیر ریاست ستاد بالغ بر 15 جلسه سی ان جی در خصوص كل موضوعات مربوطه و از جمله موضوع جایگاه های سی ان جی برگزار شده است كه این جلسات همچنان ادامه دارد.

اجتمام** 1379*





:: برچسب‌ها: اقیانوس , اسپانیا , جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: